
Arran de l’Any Internacional de les Fruites i les Verdures, us explicarem un conte creat per la Xarxa Municipal de Biblioteques de Badalona i un taller on cada participant podrà construir el seu propi hort urbà.
Com cada trimestre, dins del programa Badalona Ciutat Saludable, el Servei de Salut de l’Ajuntament i la Xarxa Municipal de Biblioteques de Badalona, a través de la iniciativa Biblioteca i Salut pretén fomentar els hàbits saludables mitjançant activitats lúdiques:
- Dimecres, 19 de maig a les 18 h a la Biblioteca Sant Roc.
- Dimarts, 25 de maig a les 17.30 h a la Biblioteca Canyadó i Casagemes – Joan Argenté.
- Dimecres, 26 de maig a les 17.30 h a la Biblioteca Pomar.
- Dimecres, 26 de maig a les 18 h a la Biblioteca Llefià.
- Dijous, 27 de maig a les 17.30 h a la Biblioteca Lloreda.
Les activitats seran per a nens i nenes a partir de 3 anys, amb un adult acompanyant. Recordeu que l’aforament és limitat i serà necessària la reserva a badabiblios@gmail.com.
Així mateix, pels infants que no puguin gaudir presencialment l’activitat, el personal de les biblioteques ha preparat dues activitats on-line per gaudir-les quan vulgueu:
- Dijous 20 de maig a les 17.30 h. Hora del conte: L’hortet, amb il·lustracions de Gemma Rojo. Text: Gemma Rojo i Maria Ferré. Mitjançant la plataforma de YouTube @badabiblios.
- Dijous 27 de maig a les 17.30 h. Curtmetratge “L’Albergínia”, taller de cuina i plantació de verdures a càrrec de Maria Ferré, Alícia Martínez, Lupe Manzano, Ana María García i Montse Vilarrasa. Mitjançant la plataforma de YouTube @badabiblios